Dancing on my own.

 
Så arg. Men aldrig rätt att va det. Bra vecka över lag, kanske inte känslomässigt men bra aktiviteter med bra människor. Ingen som tar min energi, eller på avstånd och medvetet vilket kanske är värre än omedvetet och nära. Mycket lösgodis, alldeles för mycket och hosta serverat med flera liter snor. Det suger. Tjock och förkyld, men på måndag då jävlar och jag skämtar inte. I soffan med plugg och tv, kan inte komma ihåg när jag låg och tittade på tv, program efter program senaste men nu har jag gjort det flera dagar i rad. Som sagt, på måndag börjar höst och vardag på riktigt, massa mat ska lagas och massa fett ska brännad. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0