Hej igen.

Det är konstigt.
Konstigt att lyssna på samma låter som för ett år sedan i Kanada.
Konstigt att lyssna på samma låter som för ett år sedan hemma i väntan.
Att känslan kommer tillbaka, samma känsla som ett år sedan, känslan i magen, lukter, samma rum.
Men att vara här. I en egen lägenhet med partylysen och en gungstol på balkongen. En halväten Bratwurst med luktande bea på en tallrik framför mig. En pojkvän som jobbar, jag som pluggar. En ny värld.
Men samma känsla. Känslan som jag inte kan hjälpa att sakna.
 

Jag vet att det är ett tag sedan jag kom hem, men jag är inte hemma i sinnet. Jag vill ut, ut i vida världen. Men jag är fast här i 2 1/2 år till. 
 
 I Kanada
 
 I Australien
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0