breathe me

Fredag. Igen.
Kanske en lite vassare vecka. Eller va fan inte kanske, en otroligt mycket vassare vecka än på länge. En down period mellan mig och käraste, inte helt okonstigt med pressen som ligger och lurar just nu. Men nu är vi back on track. Vi som inte är något ovanligt par, men klarar vi detta ska vi väl överleva allt? Sveriges Migrationsverk, ett skämt!
Men veckan,
Älskar min studiegrupp, klasskompisarna, älskar mamma och pappa, älskar brorsan och tvillingarna som man kan gosa in sig i på låns, älskar Lisa att träna med och älskar Wil. 
 
Denna fredag är motsatsen till många andra. Hopp. Ingen ångest. Bara fylld med lycka. Kan ni känna igen känslan, man är så lycklig och tillfreds med allt att det bara bubblar. Så säker på allt att jag inte ens behöver dricka vin imorgon, eller ja det kanske blir vin men i så fall i mammas soffa framför tvn. Elsa behöver inte vara med överallt, en lärare sa det till mig på gymnasiet. Det läskiga är att hon inte vet hur rätt hon hade. 
 
Fan vad livet rövknullar en. Upp och ner, ner ännu mer, lite upp och sen en raksträcka för att gå spikrat upp.. ni fattar. Man vet aldrig vad man har det, livet alltså. Jag kanske är vain men hur kan livet ena stunden vara så jävla bra för att andra kännas uppäten av ångest. 
 
Har tagit orden på allvar. Gymmet efter skolan, inte lägga mig i allt. Jag tycker jag sköter mig rätt bra. Motivation har nog inte helt hittat mig men jag kanske är på en liten väg att hitta den? 
 
Signerat 2 glas vin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0