I don't care, I love it

Efter några otroligt jobbiga veckor med ett brutet förhållande bland annat klättrar jag försiktigt upp till ytan igen. Sakta man säkert, två steg upp och ett tillbaka. Men skönt att ha fått stulen energi tillbaka. Efter noga övervägande med många inblandade parter har jag insett att det kanske har funnits en energitjuv lurandes i min närhet. 
 
I helgen blir det Stockholm. Jag hatar Stockholm men jag åker dit för min bättre hälfts skull, älskade underbara Dennis. Fan vad kul det ska bli, oj vad dansgolvet ska snurra på fredagkväll och vad jag ska njuta av hotellfrukost, shopping och nära, goda, skrattande, energigivande vänner. 
 
Sen kör vi skolan igen och praktik och mer skola. Helt plötsligt kommer det va januari och vi börjar termin 3, oj vad konstigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0