Ångest jul och vodka.

Lördags. Redbull/Vodka och tequila shottar. Visst var det bestämt redan innan hur det skulle gå och vi ville rakt in i kaklet. Höll på att sabba allt. Precis allt. Jag gjorde det inte men kompisarna har också fått sin en liten vända. Dom säger att dom inte bryr sig, att det inte var så farligt. I mina ögon är det precis såhär jag aldrig ska vara eller aldrig vill bli igen. Allt som jag byggt upp och allt som varit så jävla bra senaste månaderna rasades ner i redbull vodka fyllan. Känslan sittar kvar i magen idag igen trots att det gått två dagar. 
 
Om några timmar checkar jag in på hotell mamma. Jag ska inte svara i telefonen eller stöka med någonting på idag, imorgon eller den 25e. Jag orkar inte. Rasar i samman och ihop. Vill vara bra, ha det bra och ha ett bra liv, det går inte när alkoholen är inblandad. Ångest. Ångest. Ångest. Ångest. Döden. Döden. Döden. Nu är det sagt. 
 
Lämnar vi det här och tar inte med det in i julhelgen alls. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0