vill ha allt.

Han vill ha allt. Mig, slut, Australien, mig, oss, sig själv, framtid med mig, skolan i Aus, min familj, hitta sig själv och sen mig igen. 
 
Man-Kan-Inte-Få-Allt. 
 
Men just nu är jag så ledsen och kunde inte bry mig mindre så ger honom allt. Mig, min familj och vår framtid på ett silverfat. Utan löften, inte honom, inte oss, det är fortfarande slut. 
Jag lever på att vill han inte ha mig nu kommer han inte vilja ha mig sen heller, och speciellt inte när han ha "rett upp sitt liv och blivit ett bättre jag". Men hoppet, nu är vi där igen. 
 
Hoppet och orken. Hoppet att han ska fråga om vi ändå kan vara ihop, han är där och jag är här men vi kan vara ihop ändå. Jag frågade häromdagen. Han sa att han inte var säker på att vi kan fixa oss. 
Ni hör ju hur det låter. 
Varför plågar jag mig med detta. 
Om vi ska klara detta måste vi göra förändr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0