En sån dag idag

Sån där dag när ens inre mörker gör sig påmind och allt är mest svart. Det är svart ute, svart inne och svart i huvudet. Man är förkyld, jävlig och jävligtsyndommigsjälv. En såndär dag när tusen saker måste göras men man kan inte förmå sig att göra något av det. Kanske börjar man på något men det blir liksom aldrig klart. En såndär dag när inte ens mamma ringer. 
 
Sånahär dagar när man undrar om man är den enda kvar på jorden. Är jag ensamast i världen? Kommer detta vända? 
 
Imorgon när jag vaknar kommer allt vara borta men det är en dag till waste i mitt liv. Kanske den dagen som gjorde att jag orkar alla andra dagar. En dag när man får vila upp sig i sin ensamhet med sina egna tankar och slö kolla på serier. Jag kanske är konstig eller har inte alla sådana dagar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0