Träffat någon

Det är så nytt. Det är så skört. Men jag har träffat någon. Jag vill inte romantisera det för mycket för uppebarligen vet alla att det är så jävla underbart. Det mest underbara med allt är att känslan i magen, sockerdricks bubblorna, som jag aldrig trodde jag skulle känna igen är tillbaka. Inte till hundra procent men dom ligger där och gör sig påminda, som att berätta att dom är redo att komma fram ordentligt. Samtidigt som det är sådär jefelt jobbigt när man i början inte vet exakt vart man har varandra.
 
Hela tiden vägningen på brädan. Men han är fin. Han har så mycket som jag har föreställt mig att någon jag tycker om ska ha. Kanske blir det något. Kanske inte. Även om inte är jag glad att någon där ute visar att det finns nått form av hopp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0