Vad hände sen...

Jag och vapendragaren drack för många rom och cola en kväll. Stod vid baren och skrattade, flamsade runt på dansgolven och pratade med allt. Plötsligt såg jag något, något som jag tog tag i. Tittade i ögonen och sa, "hej jag tycker du är söt, jag vill ha ditt nummer". Fick det. Jag log och sa, "jag kommer ringa imorgon". "Gör det" sa han, "jag kommer svara". 
 
Så hände det. Det enda gången jag har varit så jävla rakt på sak i hela mitt vuxna liv, enda gången jag lämnat ut allt vad jag tycker, inget inlindade eller lull lull. Visst att rom och cola är farligt och allt det där. Men det gick vägen. Aldrig kommer jag göra det igen, men det är roligt att vara modig ibland. 
 
Sen finns det tragiska jävligt ledsama saker bakom allt detta fina också. Men det tar vi när det blir aktuellt. I helgen sov han här och jag ville aldrig gå ur sängen när han låg i den. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0