Början på något större?

Jag tänkte aldrig mer på tröjan. Inte fören jag läste senaste inlägget. Så det betyder nog ingenting.
Är förkyld och lite jävlig, tyckersåjävlasyndommigsjälvattjagvilldö typ. Läste Ove igår och grät, grät för att det finns en Ove i oss alla, för att min pappa är så mycket Ove det går att vara utan att vara Ove. Sen hade jag en Ove klump i magen hela dagen idag plus förkylning. 
 
Min största oro just nu (förutom seminariet imorgon) är att jag har råd att köpa mat och mjölk som blir så gammalt i mitt kylskåp att jag måste slänga det till sist. Medan det finns folk i världen som aldrig äter eller ens kunde drömma om att dricka mjölk och här slänger jag oöppnade gamla förpackningar. Måste göra skillnad. Snart.
Tanzania, sjukhus i januari är iallafall en start.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0