Känns bättre

Nu är det nog över på riktigt.
Detta firade jag ordentligt genom att visa bröna på en brygga på årets grisigaste kräftskiva och att bada naken.
4 kräftor petade jag i mig, en halv påse räkor, några jägershotts, öl och vodka/redbull sedan var jag i gasen. 
Men det var värt det, så värt det. 
Man tror att 18, 19, 20 är roligt, men vet ni vad som är roligare att vara 23-24 (25 och uppåt kan jag inte uttala mig om), när man bor själv, sköter sig själv och har ekonomi till det man vill och tusen fler möjligheter. Att vara 23 och singel slår 22 och vara i ett förhållande med häst längder. 
 
Sen kommer hösten. Oj vad jag kommer klaga och oj vad det "kommer vara synd om mig som är så ensam i mörkret" men jag kämpar på. Om 8 månader är det varmare och ljusare igen. Jag ska träna, praktisera, jobba och göra en rad andra tusen roliga saker som jag inte hade gjort om det hade varit förra hösten.
 
Sen hoppas jag att hans snopp slutar fungerar och att hon gör saker mot honom som han har gjort mot mig så han får känna på hur det känns. Jag skrev "I'm very happy for you and wish the best for you" vad jag menar är jag hoppas ni gör slut, du blir ensam och brinner i helvetet. 
 
Cheers!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0