Vill ha.

 
Tillbaka denna glada pigga tjej jag var i somras. Det har varit den bästa sommaren och jag tror inte att hösten kommer bli lika bra. Jag vet det. Trivs inte på nya avdelningen (inte som i somras, åhh!), för mycket i skolan, kris i kompis gänget och mina bästa vänner fortfarande alldeles för lååångt bort. 
 
Jag svarade på hans mejl, han svarade tillbaka, sa att jag var mogen. Ha, han skulle sett mig den dagen när jag läste det, då sparkade jag på väggarna och dörrarna i skolan. Mogen, kanske inte, men jag lät honom inte vinna. 
 
Men min önskan kan inte jag få lite av det där goda nu till hösten, myset, pirret och faktiskt känna att jag har hittat rätt. Det var längesen jag hittade rätt. Men jag letar inte, är knappt öppen för det så jag vet att det är för mycket begärt. But a girl can always dream. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0